Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Τά περάσαμε όμορφα

Ο σύλλογός μας, μέσα στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή, το Σάββατο και την Κυριακή, 27 και 28 Νοεμβρίου, στο μοναστήρι του πολιούχου μας, Αγίου Βησσαρίωνα στα Τρίκαλα, στην Ελάτη και την Λίμνη Πλαστήρα.

Η συγκέντρωση - αναχώρηση έγινε στις 08:00 το πρωί από την Πλατεία Συντάγματος (έξω από τα Public).

Η πρώτη στάση έγινε λίγο πιο νωρίς από την προγραμματισμένη για να εφοδιαστούν οι αγουροξυπνημένοι καφέ, σνάκ και εφημερίδες καθώς και μπαταρίες για τις φωτογραφικές τους μηχανές

Στις 2:30 επισκεφτήκαμε την Ιερά Μονή του Αγίου Βησσαρίωνα. Το Μοναστήρι βρίσκεται στην κορυφή του βουνού Κόζιακα σε υψόμετρο 700 μέτρων.

Μαγευτήκαμε από τις πεντακάθαρες αγιογραφίες που κοσμούν το εσωτερικό του περίλαμπρου Ναού. Στο τέλος ο Ηγούμενος της Μονής, όταν τελείωσε την ξενάγηση, μετέφερε την Αγία Κάρα του  Αγίου εκτός του Μοναστηριού για να την προσκυνήσουμε και να προσευχηθούμε

Μετά από 1 ώρα παραμονής στο μοναστήρι του Αγίου Βησσαρίωνα αναχωρήσαμε για την Ελάτη περίπου στις 3:30μμ. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο Κόζιακας που βρίσκεται στο κέντρο της Ελάτης στις 4:30μμ

Ακολούθησε μια σύντομη βόλτα στο κέντρο της Ελάτης και μετά γευματίσαμε σε ένα παραδοσιακό μεζεδοπωλείο όπου απολαύσαμε τους νοστιμότατους μεζέδες που συνοδευόταν από καταπληκτικό ντόπιο κρασί

Στον ελεύθερο χρόνο μας πραγματοποιήσαμε ψώνια στην τοπική αγορά και απολαύσαμε ένα ζεστό καφέ δίπλα στο τζάκι μιας από τις καφετέριες της περιοχής. Οι πολυέλαιοι από μουράνο σε συνδυασμό με τα σκούρα ξύλινα έπιπλα θύμιζαν old fashioned bar.

Το βράδυ συναντηθήκαμε με τα μέλη του συλλόγου γυναικών Φιλιππιάδος για φαγητό στην εξαιρετική ταβέρνα Καλαμαράς.

Μετά το φαγητό  οι περισσότεροι πήγαμε στο bar Αρκούδα ένα από τα πιό διάσημα και φημισμένα rock bar της περιοχής

Το πρωί της Κυριακής ξεκίνησε με ένα πλουσιοπάροχο πρωινό που μας προσέφερε το ξενοδοχείο που διανύκτερευσαμε. Στην συνέχεια οι περισότεροι απο εμάς επισκεφτήκαμε το παζάρι που γίνεται κάθε Κυριακή καθώς και τα περίφημα ξύλινα περίπτερα που περιείχαν τοπικά προϊόντα και είδη λαϊκής τέχνης

Στις 10:00 π.μ. ξεκινήσαμε από την Ελάτη για την Λίμνη Πλαστηρα. Μετά από 5 χιλιόμετρα κάναμε την πρώτη μας στάση για να θαυμάσουμε το διάσημο τοξωτό γεφύρι που έφτιαξε ο Άγιος Βησσαρίωνας και συνέδεε την Θεσσαλία με την Ήπειρο

Επόμενη στάση ήταν στην πλαζ της Πεζούλας όπου ήπιαμε καφέ στο αναψυκτήριο δίπλα στα μαγικά νερά λίμνης. Έπειτα από μια σύντομη βόλτα στις όχθες της σταθήκαμε και παρακολουθήσαμε τις δραστηριότητες μιας γνωστής εταιρίας που ασχολείται με extremε sports. Οι δραστηριότητες αυτές περιελάμβαναν θαλάσσιο ποδήλατο, βαρκάδα,  Ιππασία, ποδηλασία, ορειβασία, πεζοπορία,τοξοβολία

Στις 13:30 ανηφορίσαμε στους πρόποδες του βουνού και επισκεφτήκαμε ένα καταπληκτικό εστιατόριο που συνδύαζε τις παραδοσιακές συνταγές της ορεινής Θεσσαλίας με θέα ολόκληρη την λίμνη

Στις 15:30 πήραμε τον δρόμο της επιστροφής για την πρωτεύουσα.

Κλείνοντας θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κ. Γ. Κολοβάτσιο,τους αντιπροέδρους κ. Ζ. Κολιό και κ. Σ. Πήλιο, τον γραμματέα κ. Δ. Ρούκο, το μέλος του Δ/Σ κ. Μιλτιάδη Ντάκουλα , την “ψυχή του συλλόγου μας” και ταμία μας κα. Τόνια Μάνθου και όλους όσοι εργάστηκαν για την  άψογη και άριστη οργάνωση της εκδρομής καθώς και όλους όσους μας τίμησαν με  την συμμετοχή τους παρά τις δυσκολίες που υπάρχουν την συγκεκριμένη χρονική περίοδο